Cennik turystyczny

Jesteś tutaj:
 
Rodzaj biletu KASY/BILETOMATY ONLINE
Stacja dolna kolei sklep.pkl.pl
Bilety normalne Bilety ulgowe Bilety normalne Bilety ulgowe
Bilet Góra/Dół 56 zł 46 zł 51 zł 42 zł
Bilet Góra 39 zł 34 zł 35 zł 31 zł
Bilet Dół 39 zł 34 zł 35 zł 31 zł
Bilet Góra-Dół + Platforma 360 69 zł 60 zł 63 zł 55 zł
Bilet Góra + Platforma 360 51 zł 46 zł
Bilet Dół + Platforma 360 51 zł 46 zł
Bilet Platforma 360 18 zł 16 zł
Bilet łączony Góra-Dół Jaworzyna + Parkowa 72 zł 61 zł 67 zł 56 zł
Bilet łączony Góra-Dół Jaworzyna + Parkowa + Platforma 360 86 zł 75 zł 81 zł 70 zł
Bilet rowerowy – 1 przejazd 45 zł
Karnet rowerowy – 5 przejazdów 130 zł
[NOWOŚĆ] Smart Park – Kraina Rysia 25 zł
Smart Park + 5 zjazdów Kręcioła 35 zł
Smart Park + 10 zjazdów Kręcioła 40 zł
Zjeżdżalnia „Kręcioła” – 5 zjazdów 15 zł
Zjeżdżalnia „Kręcioła” – 10 zjazdów 20 zł

Kolej Gondolowa – Opłaty dodatkowe

Rodzaj opłaty Cena
duży bagaż, duży pies (mały piesek bez opłat) 10 zł (bilet dostępny w kasie biletowej)
Wózek dziecięcy (tylko jeżeli jest rozłożony) 25 zł (bilet dostępny w kasie biletowej)
Przewodnik górski (na podstawie legitymacji) 2 zł
Darmowe przejazdy koleją gondolową przysługują:
  • dzieciom do lat 4 (dzieci urodzone po 01.01.2021 roku) oferta ważna w przypadku zakupu biletu łącznie z opiekunem
Bilety ulgowe na przejazdy koleją gondolową przysługują:
  • Dzieciom do lat 15
  • Osobom niepełnosprawnym ze znacznym stopniem niepełnosprawności w myśl art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. 2020 poz. 426 ze zm.) (dawniej inwalidzi I grupy) – na podstawie legitymacji osoby niepełnosprawnej lub ważnego orzeczenia o niepełnosprawności;
  • Osobom niewidomym poruszającym się z przewodnikiem lub psem przewodnikiem osób niepełnosprawnych na podstawie ważnej legitymacji osoby niepełnosprawnej lub ważnego orzeczenia o niepełnosprawności, w których jako przyczynę niepełnosprawności podano w postaci oznaczenia (kodu ICD10) „04-0”, „O”, „o” albo „h”;
  • Opiekunom wyżej wymienionych osób niepełnosprawnych
  • dzieciom i młodzieży szkolnej na podstawie legitymacji szkolnej
  • studentom do 26 roku życia na podstawie ważnej legitymacji studenckiej, legitymacji ISIC oraz Euro26
  • osobom po 65 roku życia za okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek
  • opiekunom grup szkolnych przy zakupie grupowym (1 opiekun na 10 podopiecznych)
KARTA DUŻEJ RODZINY Warunkiem otrzymania zniżki w wysokości 5% jest okazanie przez każdego konsumenta ważnej Karty Dużej Rodziny przed zakupem biletu na kolej/ SKIpassu. Zniżka obowiązuje na zakup w punktach stacjonarnych (kasa), oraz nie łączy się z biletami łączonymi, innymi promocjami, usługami i towarami. Gdzie kupić bilet?
    • w kasach biletowych na stacji dolnej kolei/stacji górnej w godzinach ich otwarcia (płatność gotówką lub kartą)
    • w biletomatach na stacji dolnej kolei/stacji górnej (płatność tylko kartą)
    • online w sklepie internetowym – kup bilet teraz (płatność online poprzez serwis przelewy24.pl)
Zniżki grupowe: Grupy zorganizowane przy zakupie jednorazowym powyżej 20 biletów otrzymują 5% rabatu od cen obowiązujących w cenniku. Zniżka nie łączy się z biletami łączonymi. Zniżka obowiązuje na zakup w punktach stacjonarnych. Zwroty
  1. Bilet turystyczny ważny jest wyłącznie w dniu zakupu, tj. należy go wykorzystać w tym dniu.
  2. W przypadku niekursowania lub wstrzymania kursowania kolei gondolowej powyżej jednej godziny, KGJK zwraca Konsumentom należności za niewykorzystane z tego powodu bilety.
  3. W przypadku zakupu biletów na przejazd góra-dół, nieskorzystanie z przejazdu w jedną stronę nie jest podstawą do zwrotu części należności na niewykorzystany przejazd.
  4. Bilety na zjeżdżalnię rurową nie podlegają zwrotowi.
  5. W przypadku zamknięcia Platformy Widokowej 360, Krainy Rysia w trosce o bezpieczeństwo osób korzystających z platformy, ze względu na warunki atmosferyczne, KGJK zwraca Konsumentom należności za niewykorzystane z tego powodu bilety lub zwraca część za niewykorzystaną usługę, wyłącznie wejścia na platformę, krainy Rysia.
  6. Zwrotu należności dokonuje Biuro Obsługi Klienta po okazaniu kasjerowi oryginału biletu wraz z dowodem jego zakupu np. paragonu, faktury VAT, wydruku z karty płatniczej, itp.
Zwroty online Odstąpienie od umowy (rezygnacja z woli konsumenta)
  1. Konsument może zrezygnować z zakupu, czyli odstąpić od umowy sprzedaży uprawnienia do konkretnego produktu lub usługi, którą zawarł z PKL S.A. podczas zakupu usługi na zasadach opisanych poniżej.
  2. Jeśli konsument zrezygnuje z zakupionego biletu i SKIpassu, (czyli odstąpi od umowy) do godziny 23.59 dnia poprzedzającego termin realizacji usługi, PKL S.A. zwróci mu 100% ceny kupionego uprawniania.
Prezentowany cennik, oferty specjalne oraz promocje mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC.