Godziny otwarcia

Pn-pt: 9:00 - 16:00 > ratrakowanie < 18:00 - 21:00
Sb-nd: 9:00 - 16:00 > ratrakowanie < 18:00 - 21:00

Adres

ul. Czarny Potok 75
33-380 Krynica-Zdrój

Kup bilet online

Kup bilet
online

Polskie Koleje Linowe

Cennik

Cennik turystyczny

 

Rodzaj biletuKASY/BILETOMATYONLINE 
Stacja dolna koleisklep.pkl.pl
 
Bilety normalne Bilety ulgowe Bilety normalne Bilety ulgowe 
Bilet Góra/Dół52 zł42 zł48 zł38 zł
Bilet Góra37 zł32 zł34 zł30 zł
Bilet  Dół37 zł32 zł34 zł30 zł
Bilet Góra-Dół + Platforma 36065 zł56 zł59 zł50 zł
Bilet Góra + Platforma 36049 zł44 zł--
Bilet Dół + Platforma 36049 zł44 zł--
Bilet Platforma 36017 zł 15 zł--
Bilet łączony Góra-Dół Jaworzyna + Parkowa69 zł57 zł65 zł53 zł
Bilet łączony Góra-Dół Jaworzyna + Parkowa + Platforma 36081 zł70 zł77 zł66 zł
Bilet rowerowy - 1 przejazd40 zł-
Karnet rowerowy - 5 przejazdów120 zł-
Zjeżdżalnia "Kręcioła" - 5 zjazdów-15 zł-
Zjeżdżalnia "Kręcioła" - 10 zjazdów-20 zł-

Kolej Gondolowa - Opłaty dodatkowe

Rodzaj opłatyCena
duży bagaż, duży pies (mały piesek bez opłat)10 zł
(bilet dostępny w kasie biletowej)
Wózek dziecięcy (tylko jeżeli jest rozłożony)25 zł
(bilet dostępny w kasie biletowej)
Przewodnik górski (na podstawie legitymacji)2 zł

Parkingi pod dolna stacją kolei gondolowej są bezpłatne.

Darmowe przejazdy koleją gondolową przysługują:

  • dzieciom do lat 4 (oferta ważna w przypadku zakupu biletu łącznie z opiekunem)

Bilety ulgowe na przejazdy koleją gondolową przysługują:

  • Dzieciom do lat 15
  • Osobom niepełnosprawnym ze znacznym stopniem niepełnosprawności w myśl art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. 2020 poz. 426 ze zm.) (dawniej inwalidzi I grupy) - na podstawie legitymacji osoby niepełnosprawnej lub ważnego orzeczenia o niepełnosprawności;
  • Osobom niewidomym poruszającym się z przewodnikiem lub psem przewodnikiem osób niepełnosprawnych na podstawie ważnej legitymacji osoby niepełnosprawnej lub ważnego orzeczenia o niepełnosprawności, w których jako przyczynę niepełnosprawności podano w postaci oznaczenia (kodu ICD10) „04-0”, „O”, „o” albo „h”;
  • Opiekunom wyżej wymienionych osób niepełnosprawnych
  • dzieciom i młodzieży szkolnej na podstawie legitymacji szkolnej
  • studentom do 26 roku życia na podstawie ważnej legitymacji studenckiej, legitymacji ISIC oraz Euro26
  • osobom po 65 roku życia za okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek
  • opiekunom grup szkolnych przy zakupie grupowym (1 opiekunn na 10 podopiecznych)

KARTA DUŻEJ RODZINY

Warunkiem otrzymania zniżki w wysokości 5% jest okazanie przez każdego konsumenta ważnej Karty Dużej Rodziny przed zakupem biletu na kolej/ SKIpassu.

Zniżka obowiązuje na zakup w punktach stacjonarnych (kasa), oraz nie łączy się z biletami łączonymi, innymi promocjami, usługami i towarami.

Gdzie kupić bilet?

    • w kasach biletowych w godzinach ich otwarcia (płatność gotówką lub kartą)
    • w biletomatach na stacji dolnej kolei/stacji górnej (płatność tylko kartą)
    • online w sklepie internetowym - kup bilet teraz (płatność online poprzez serwis przelewy24.pl)

Zniżki grupowe:

Grupy zorganizowane przy zakupie jednorazowym powyżej 20 biletów otrzymują 5% rabatu od cen obowiązujących w cenniku. Zniżka nie łączy się z biletami łączonymi.

Zniżka obowiązuje na zakup w punktach stacjonarnych (Biuro Obsługi Klienta)

Zwroty

  1.  Bilet turystyczny ważny jest wyłącznie w dniu zakupu, tj. należy go wykorzystać w tym dniu.
  2.  W przypadku niekursowania lub wstrzymania kursowania kolei gondolowej powyżej jednej  godziny, KGJK zwraca Konsumentom należności za niewykorzystane z tego powodu bilety.
  3.  W przypadku zakupu biletów na przejazd góra-dół, nieskorzystanie z przejazdu w jedną stronę nie jest podstawą do zwrotu części należności na niewykorzystany przejazd.
  4.  Bilety na zjeżdżalnię rurową nie podlegają zwrotowi.
  5.  W przypadku zamknięcia Platformy Widokowej 360, w trosce o bezpieczeństwo osób korzystających z  platformy, ze względu na warunki atmosferyczne, KGJK zwraca Konsumentom należności za niewykorzystane z tego powodu bilety lub zwraca część za niewykorzystaną usługę, wyłącznie wejścia na platformę.
  6. Zwrotu należności dokonują kasy biletowe prowadzące sprzedaż biletów po okazaniu kasjerowi oryginału biletu wraz z dowodem jego zakupu np. paragonu, faktury VAT, wydruku z karty płatniczej, itp. 

Zwroty online

Odstąpienie od umowy (rezygnacja z woli konsumenta)

  1. Konsument może zrezygnować z zakupu, czyli odstąpić od umowy sprzedaży uprawnienia do konkretnego produktu lub usługi, którą zawarł z PKL S.A. podczas zakupu usługi na zasadach opisanych poniżej.
  2. Jeśli konsument zrezygnuje z zakupionego biletu i SKIpassu, (czyli odstąpi od umowy) do godziny 23.59 dnia poprzedzającego termin realizacji usługi, PKL S.A. zwróci mu 100% ceny kupionego uprawniania.

Prezentowany cennik, oferty specjalne oraz promocje mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC.